Nothing to do day - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Marjolijn Smeets - WaarBenJij.nu Nothing to do day - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Marjolijn Smeets - WaarBenJij.nu

Nothing to do day

Door: Marjolijn Smeets

Blijf op de hoogte en volg Marjolijn

18 Mei 2014 | Ierland, Dublin

Dag dag mensjes,

Vandaag een heel kort verhaaltje voor het slapen gaan hoor.
Gisteravond zijn we dus straatartiesten gaan bekijken, maar de meeste waren al weg. Het was gezellig, maar we zijn daarna snel bij de spar chips en popcorn gaan kopen en gingen weer terug naar het hostel.
Daar hebben we een paar potjes pesten gedaan, met de lekkere chipjes en popcorn :)
Ik had kaarten gekocht in de souvenirshop hier.
Nouja, vanmorgen opgestaan, verzorgd en vieze sponzige noodles gegeten als ontbijt, omdat ik vergeten was om broodjes te halen.
Daarna zijn we even naar de stad gegaan, waar opeens een groep protesterende groep mensen langs liep.
Ze protesteerde tegen de hogere belasting voor water, en hielden het hele verkeer op omdat ze over de hoofdstraat liepen.
Nou toen nog boodschapjes gedaan en weer terug naar het hostel.
Daar hebben we de film Ted gekeken.
Nog even geskyped with my Lovely family, it was fun :)
En toen werd het weer tijd voor avond eten maken.
We hadden magnetron spagetti en lasagne gekocht, maar zoals verwacht.
NIET TE KANEN!!!!
Dus Marjolijntje weer verdrietig..
Maar omdat de zanger uit Malawi zo'n medelijden had, heeft hij en een andere jongen uit Malawi voor mij gekookt! Ik mocht met ze mee eten.
En het was lekker!!! they made my day :)
Gelukkig voor Wendy en Yves, want ik was niet te genieten.
Dus alweer een uitbarsting van woede en verdriet uit de weg geholpen YES :)
Heerlijke gebakken frietjes, kip uit de oven en orientaalse groenten erdoorheen, met een orientaalse saus.
SUPER LEKKKKKKEEERRRRRR :D
Nu gaan we naar een comedy avond, dat gelukkig gratis is.
Eens kijken of het wat word.
De foto's van vandaag plaats ik morgen.
Good night everyone.

xxxx




  • 19 Mei 2014 - 14:56

    Mieke En Johan:

    Neem je wel voor om eens oerdegelijke en Hollandse kost te maken voor deze super orientaalse peoples.
    Welterusten als je een dag later reageert hoeft natuurlijk niet, maar ik lees straks wel hoe de nacht was.
    Onze nachten zijn dik voor mekaar, net als het weer. Zonovergoten en 25 graden.

    Keep smiling anda

    Greetzzzzzzzzzzzzzz







    Itis apis potanda bigone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolijn

Actief sinds 04 Aug. 2023
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 8326

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2023 - 31 December 2023

Mijn eerste reis

07 November 2015 - 01 April 2016

Ein neues Abenteuer in Sicht!

11 Mei 2014 - 07 Juni 2014

Mijn eerste zelfstandige studiereis

Landen bezocht: