Ein neues Abenteuer in Sicht! - Reisverslagen van Marjolijn Smeets - WaarBenJij.nu Ein neues Abenteuer in Sicht! - Reisverslagen van Marjolijn Smeets - WaarBenJij.nu

Ein neues Abenteuer in Sicht!

Ja Liebe Leute, jullie lezen het goed, Marjolijn gaat alweer op een nieuw avontuur!
Deze keer wat langer en intensiever!
De sneeuw en bergen bezoeken is iets wat ik al van kleins af aan doe, en daarom zijn skiën en snowboarden 2 hobby's die ik graag beoefen.
Altijd keek ik op naar de Ski en snowboard leraren en leraressen, en altijd heb ik tegen mijn ouders gezegd: 'pap, mam, ik ga dat later sowieso ook doen!'.
Nu is het dus al meer dan een jaar geleden dat ik terug kwam uit Ierland, dus het werd weer eens tijd voor een nieuw avontuur!
Morgen vertrekt mijn Vliegtuigje richting Salzburg, en moet ik met de bus of trein verder naar Kaprun. Hier ga ik eerst zorgen dat ik mijn Anwärter diploma krijg! De eerste 2 weken worden dus keihard zwoegen, s'morgens vroeg tot s'avonds laat praktijk en theorie knallen! Volgend jaar zullen wij ons weer in Nederland zien (misschien.., you never know if I get some other crazy ideas). jup vanaf nu tot volgend jaar April ongeveer ben ik foetsie :)
Maar goed eerst goed aan zien te komen in Kaprun, zoals de meeste wel weten ben ik niet de grootste en kan ik daarbij ook erg blond zijn, vandaar dat het dus nog heel spannend gaat worden als ik met een zware koffer, snowboard en rugzak moet gaan ronddwalen op zoek naar de bussen of treinen :) It's going to be a challenge!

Ik ga nu eerst nog even lekker stressen voor morgen, en dan tot schrijfs!!

Auf wieder Schnitzel!
xxx

Recente Reisverslagen:

Marjolijn

Actief sinds 04 Aug. 2023
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8346

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2023 - 31 December 2023

Mijn eerste reis

07 November 2015 - 01 April 2016

Ein neues Abenteuer in Sicht!

11 Mei 2014 - 07 Juni 2014

Mijn eerste zelfstandige studiereis

Landen bezocht: